HR-assistent Oak Consulting

Arbetsbeskrivning

Det händer mycket på Oak Consulting nu och vi behöver därför förstärka vår organisation med en HR-assistent. Vi söker dig som har ett genuint intresse för administration och service samtidigt som du tycker om ett tätt samarbete med andra i en omvärld som ständigt förändras.
I rollen kommer du att bistå erfarna kollegor med diverse administrativa uppgifter som kan variera över tid. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att ansvara för ansökningsadministration, koordinera möten, referenstagning i externa uppdrag men också att stötta internt med administration av olika slag, exempelvis dokumentation och framtagande av enklare presentationsmaterial.

Eftersom vi är ett bolag som lever nära våra kunder och därmed förändras så kan även andra uppgifter inom HR komma att ingå i rollen. Arbetet innebär många kontakter med våra kunder och samarbetsparter.



Vi söker dig som är nyutexaminerad från PA-linjen eller har hunnit jobba något år efter examen och som vill bygga din grund inom HR för att eventuellt utvecklas vidare inom konsultrollen.

Det är viktigt att du har en god datavana och är orädd inför nya system då vi ibland jobbar i våra kunders administrativa system. Erfarenhet av MS Office är ett krav.

Vi kommer lägga mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Du har god servicekänsla, är noggrann och strukturerad och har förmågan att lätt skapa, utveckla och bibehålla goda relationer såväl internt som externt. Flexibilitet är oerhört viktigt då arbetsbelastningen varierar över året. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter, både hos oss på Oak men också i samarbete med våra kunder.



Oak Consulting visar människor, företag och organisationer vägen mot utveckling och full potential. Vi arbetar med organisation-, affärs- och kompetensutveckling, engagemanget för människor och utveckling är det fundament vi vilar på – våra rötter. Vi är ett antal erfarna människor med lite olika bakgrund som ger er bra förutsättningar att växa vidare mot att nå er fulla potential.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR konsult Maria Roseen
070-259 05 07
HR-konsult Helena Fiedler
070-5919033
HR-konsult Helena Fiedler
0705919033
HR-konsult Helena Fiedler
0705919033
HR-konsult Maria Roseen
0702590507

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oak Consulting AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 19 december 2016

Besöksadress

Gustavsviksvägen 7
ÖREBRO

Postadress

Gustavsviksvägen 7
ÖREBRO, 70285

Liknande jobb


HR studentresurs till Cambrex Karlskoga AB

HR studentresurs till Cambrex Karlskoga AB

3 maj 2024

HR Coordinator

HR Coordinator

2 maj 2024