HR generalist till Stockholm

HR generalist till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ambitiös och driven HR generalist till vår kund i Stockholms city. Vår kund är ett konsultföretag som bland annat stöttar och utbildar mindre och medelstora svenska och internationella företag i löne- och personalfrågor.



Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i team med andra HR generalister och lönespecialister för att ge bästa service åt era kunder. Du ska guida och ge råd i frågor runt arbetsrätt, anställningsvillkor och kollektivavtal. Du kommer även att administrera olika personalärenden åt dina kunder.

Vi söker dig som vill vara med och jobba brett inom hela HR-området. Du kommer även vid behov att agera stöd till dina kunder i olika HR-frågor samt delta i olika projekt och uppdrag. Rollen innefattar många kontaktytor både internt och externt.

Som HR generalist kommer du både att hantera egna mindre kunder och vara behjälplig till dina mer seniora kollegor och deras större kunder.



Kvalifikationer

Du bör ha en universitetsutbildning inom HR eller personal. Du har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en bred förståelse för HR processer. Du har erfarenhet av att självständigt leda projekt och tycker om att arbeta med att kartlägga och dokumentera. Det är meriterande om du har erfarenhet av konsultbranschen.

- Goda kunskaper i Excel är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Du är noggrann och analytisk. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Att samarbeta bra på alla nivåer och kunna tillmötesgå alla olika kunder på ett bra sätt är viktigt för dig. Du har starkt driv och är målinriktad. För att trivas på företaget är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: under hösten, gärna så fort som möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Stockholms city




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara Group?

Våra kunder brukar beskriva Andara Group som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Group
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2020
  • Ansök senast: 30 oktober 2020

Liknande jobb


HR-administratör

HR-administratör

19 april 2024

15 april 2024

15 april 2024