Hur långt kan du gå inom Tele2? Vår kundservice är ett grymt första steg!

Arbetsbeskrivning

Det här är vad Tele2 kan ge dig…

… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din personlighet kommer att göra skillnad.

… stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.

… Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.

Vi har nyligen flyttat till helt nya lokaler i Kista där vi arbetar aktivitetsbaserat. Du får gärna ta en titt på denna film om kontoret och vårt arbetssätt.

Enterprise Solutions & Sales (ESS)

Enterprise Solution & Sales ansvarar för att sälja, leverera och supportera telekomtjänster till den svenska företagsmarknaden. Business Customer Service, inom ESS, hanterar kundförvaltningen av våra företagskunder och drivs helt i egen regi. Kundförvaltning innebär att vi ansvarar för att ge kunder administrativt stöd och support efter att tjänsten har levererats.

Det här är jobbet…

Som kundservicemedarbetare på Tele2 Business Customer Service kommer du att arbeta i ett personligt kontaktteam där ni i respektive team tar ansvar för en grupp kunder, ger kunden support och service på ett professionellt sätt. Inom respektive personligt kontaktteam äger ni kundens alla ärenden och säkerställer att ärendena blir lösta på bästa sätt med kunden i fokus. Arbetet är mycket komplext och bedrivs i många olika stödsystem varför helhetssyn, detaljkunskap och ansvarskänsla är viktiga egenskaper.

Kontakten med kunderna sker både via telefon och via mail.

Arbetet bedrivs under kontorstid, måndag till fredag.

För att lyckas som kundservicemedarbetare på Tele2 behöver du ha följande:

Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt. Älska att ge service. Hög social kompetens. Driven, vilja att lyckas och älskar att ha många kontaktytor. Vara flexibel, öppen och gilla att det händer mycket. Kundfokuserad och lösningsorienterad. Gymnasie- eller högskoleutbildning. Flytande engelska och svenska i såväl tal som skrift.

Har du alla ovan komponenter kommer du älska att jobba hos Tele2. Kunden är det viktigaste vi har, varför vi måste ha den bästa kundservicen i Sverige!

Tjänsterna är placerade i Kista, Stockholm.

Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på www.tele2.se/karriar och läs mer.

Är du en av oss? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast den 17 juli 2017.

Bifoga CV och ett brev där du skriver varför du är bäst lämpad för rollen!

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.

Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tele2 Sweden,
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • 100%. Tillträde: 4 september 2017 tillsvidareanställning
  • Publicerat: 14 juli 2017

Besöksadress

Borgarfjordsgatan 16
None

Postadress

Borgarfjordsgatan 16
Kista, 16440

Liknande jobb


30 april 2024

Kundsupport till kund i Karlskrona

Kundsupport till kund i Karlskrona

30 april 2024