Hushållsassistent & Koordinator Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Är du en ansvarsfull person som gillar service och nya utmaningar?
Drömmer du om en karriär där ingen dag är den andra lik? Är du en mångsidig stjärna med en passion för att underlätta och förgylla andras liv? Då är detta din chans att bli en oumbärlig länk i chefers vardag!
Vi söker en engagerad och serviceinriktad person som älskar att vara spindeln i nätet och som trivs med att lösa både stora och små utmaningar.
Vi söker just nu en person som kan assistera chefer i deras dagliga liv med varierade arbetsuppgifter. Arbetet består utav att hjälpa till, stötta, planera och utföra uppgifter kopplade till bl a kontakt med samarbeten, planera och utföra ärenden samt inköp och matlagning.
Ansvarsområden inkluderar:
Matlagning och Hushåll: Inhandla och tillaga enkla rätter utifrån tydliga recept.
Planering och Organisation: Var den kreativa hjärnan bakom effektiva scheman och planeringar. Håll reda på viktiga händelser och se till att allt flyter smidigt.
Ärenden och Logistik: Utför ärenden och hantera logistiken som en mästare. Från att ordna transport till att lösa praktiska problem – du har inga problem att lösa situationer som uppstår.
Samarbete och Kontakter: Bygg och underhåll relationer med samarbetspartners. Var den smidiga kommunikatören och säkerställ att affärsrelationerna blomstrar.
Fixa och Ordna: Lös problem och fixa saker. Din förmåga att agera snabbt och effektivt kommer att göra dig oumbärlig i varje situation.

Vi söker dig som älskar service, tycker om att planera och hålla koll på saker. Vara sig det är listor, kalendrar, excelfiler eller andra planeringsstrategier så tycker du om struktur och att få saker gjorda.
Önskade Egenskaper:
- Ansvarstagande och noggrann
- Strukturerad och organiserad
- En positiv "ja-sägare" inställning
- Kreativ problemlösare
- Älskar att ge service och överträffa förväntningar
Tidigare erfarenheter inom service, kundbemötande eller logistik är meriterande men inget krav. Vi värdesätter en personlighet som uppskattar att lära sig och tycker om att skapa glädje för andra.
Vi Erbjuder:
- En dynamisk och utmanande arbetsmiljö
- Möjligheter att växa och utvecklas
- En plats i hjärtat av företagsledningens värld
- Spännande projekt och uppdrag
- Möjlighet att anpassa och utveckla rollen utifrån dina styrkor

Tjänsten kan vara hel- eller deltid. Timmarna kan anpassas för rätt person.
Arbete sker på plats men vissa delar kan göras hemifrån.
Är du redo att göra skillnad och bli den som lyfter chefernas vardag till nya höjder?


Sök senast 5 januari genom att mail CV och personligt brev till erik.levelu@gmail.com
Rekrytering sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Level U AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 december 2023
  • Ansök senast: 5 januari 2024

Postadress

Humblegatan 26 B
Sundbyberg, 17239

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024