OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Matrisen är ett modernt redovisningsföretag i ett expansivt skede.Vi är cirka 150 medarbetare som sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm och i Västervik.Vår utveckling har varit positiv de senaste åren och vi har nått nya kundkategorier med våra tjänster.Vi är aktiva i den starkt växande marknaden för outsourcingtjänster inom ekonomi där kunderna främst är medelstora företag och organisationer.Vi arbetar med den senaste tekniken inom ekonomi omfattande bl.a. fakturaskanning och Internetbaserad programvara för såväl redovisning som lön.Matrisen har ett nära samarbete med landets största revisionsbyråer.Vi behöver förstärka vår Change Management avdelning och söker därför en driven och utåtriktad hyresadministratör som vill fortsätta att utvecklas i en expansiv miljö.De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av kvalificerad kontraktshantering, hyresavisering, inkassohantering samt behjälplig med viss löpande redovisning.Du kommer även att medverka i nystarts- och utvecklingsprojekt samt arbeta med support åt Matrisens kunder.Arbetet kommer till största delen att ske på plats i våra lokaler men insatser ute hos kund och resor mellan våra kontor förekommer. Du som söker skall vara noggrann och serviceinriktad med flera års erfarenhet av kontraktshantering av kommersiella objekt, fastighetsmoms och redovisning i fastighetsbolag.Goda kunskaper i 3L Pro Fastighet och Excel är meriterande.Har du lika lätt för att samarbeta som att arbeta självständigt?Gillar du att ge god service och är stresstålig?Framförallt - Är du glad, positiv och gillar utmaningar? Kontakta oss omgående för utvecklingsmöjligheterna är stora i en miljö med öppenhet och positiv anda!Skicka din skriftliga ansökan med CV via mail senast den 20 oktober 2007: Mer information på http://www.matrisen.se