Hyresadministratör med ett sinne för service

Hyresadministratör med ett sinne för service

Arbetsbeskrivning

HYRESADMINISTRATÖR

Har du erfarenheter av hyresavisering? Ser du dig som en strukturerad och driven person som gillar att hantera siffror på alla plan? Då kan du definitivt vara den vi söker. Vi söker en hyresadministratör till vår kund inom fastighetsbranschen. Detta är en uthyrning där konsulten kommer att vara på plats hos kunden och utföra arbete hos dem.

Arbetet går mycket ut på att se till att de finns en korrekt uppdaterad hyreskontra, samverka med hyresaviseringar och se till att det löpande fungerar samt hantera telefonkontakt med kunder. Vidare ser vi dig som kvalitetsmedveten och noggrann, du förstår vad mål för verksamheten innebär och månar om att hålla en god kvalitetsstandard. Du är självgående och tar ansvar för dina uppgifter och kan även driva processer själv, likaväl som du har god samarbetsförmåga och kan lösa konflikter på ett bra sätt. Eftersom service är en stor del av din vardag är det viktigt att du är serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Du bör därför ha intresse, vilja och förmåga att hjälp andra och ansträngs dig i att leverera lösningar.

Beskrivning av arbetsuppgifter
• Ansvara för hyresavisering
• Registrera och hantera inbetalningar
• Hantera hyresomräkning och indexuppräkning i fastighetssystem
• Uppdatera och stämma av hyresreskontror
• Ansvara för kontakten med hyresgästerna gällande betalningsfrågor av hyran
• Administrera all autogirohantering som är kopplat till hyresgästen
• Administrera inkassohanteringen efter godkännande från förvaltningsorganisationen
• Bedömning och reservering av osäkra fodringar
• Hantera internfakturering samt viss externfakturering
• Fungera som stödfunktion internt i organisationen

Utbildning
• 3-årigt ekonomiskt gymnasium el motsvarande.

Kompetens och Yrkeserfarenhet
• Önskvärt med erfarenhet från arbete med redovisning, ekonomi samt kundkontakt.
• Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
• Goda kunskaper i IT-baserade affärssystem

Det är meriterande om du har erfarenhet av Xpand eller liknande fastighetssystem.

Stämmer detta väl in på dig?
Du kommer initialt bli anställd av oss på OnePartnerGroup som enligt våra medarbetare är en schysst och trygg arbetsgivare som ser till att du får utmanas och utvecklas under trygga förhållanden. Hos oss får du en dedikerad konsultchef som finns för dig och coacher dig framåt!

Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka tjänsten. För frågor kontakta ansvarig affärsområdeschef Kristian Azouri på kristian.azouri@onepartnergroup.se men observera att vi önskar din ansökan via vår hemsida.
Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 3000 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se



Mer information

Kontaktpersoner på detta företaget

Petri Eriksson

Elena Hallin

Catherine Löfhaugen

Elena Hallin

Hanna Eriksson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Mälardalen AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 7 april 2020

Besöksadress

Mogölsvägen 4
None

Postadress

Mogölsvägen 4
JÖNKÖPING, 55593

Liknande jobb


Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

15 april 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

15 april 2024