Hyresadministratör sökes till verksamhet i Uppsala

Hyresadministratör sökes till verksamhet i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre års erfarenhet och god systemvana? Se hit!

Om uppdraget

Vår kund, som är ett fastighetsbolag, söker en hyresadministratör till ett uppdrag från och med november 2022 till och med april 2023. Tjänsten är på heltid, men möjlighet till deltid mellan 50-100% finns också. Placeringsort: Uppsala. Möjlighet till delvis distansarbete finns.

Dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter:

- Avisering av månadsvisa- och kvartalsvisa hyror enligt avtal
- Administration av nya och frångående avtal
- Redovisningsmässiga avstämningar
- Registervård i ekonomirelaterade system
- Arbete med fortsatt utveckling av processer och manualer


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Avslutad gymnasieutbildning
- Minst tre (3) års erfarenhet av ekonomiuppgifter och en förståelse för hur redovisning fungerar
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- God systemvana


Meriterande för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet av hyresadministration
- Tidigare ekonomisk erfarenhet från fastighetsbolag
- Erfarenhet av arbete i Hogia Fastighet PRO och Xpand


Som person är du positiv med förmåga att driva ditt arbete självständigt. Du har även att samarbeta med andra. Du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat, och motiveras av att arbeta i en verksamhet under ständig utveckling samt trivs med att jobba för ett effektivare arbetssätt samt digitalisering.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024