HYRESADMINISTRATÖRER

Arbetsbeskrivning

Matrisen är ett modernt redovisningsföretag i ett expansivt skede.Vi är cirka 100 medarbetare som sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm och i Västervik.Vår utveckling har varit positiv de senaste åren och vi har nått nya kundkategorier med våra tjänster.Vi är aktiva i den starkt växande marknaden för outsourcingtjänster inom ekonomi där kunderna främst är medelstora företag och organisationer.Vi arbetar med den senaste tekniken inom ekonomi omfattande bl.a. fakturaskanning och Internetbaserad programvara för såväl redovisning som lön.Matrisen har ett nära samarbete med landets största revisionsbyråer.Till våra kontor i Stockholm och Västervik söker vi drivna och utåtriktade personer som vill fortsätta att utvecklas i en expansiv miljö.Du kommer att ingå i vår fastighetsgrupp som i dag består av 20 personer.HYRESADMINISTRATÖRER SÖKES De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att bestå av kvalificerad kontraktshantering, hyresavisering, inkassohantering samt behjälplig med viss löpande redovisning.Arbetet kommer till största delen att ske på plats i våra lokaler men insatser ute hos kund och resor mellan våra kontor förekommer.Du som söker skall vara noggrann och serviceinriktad med flera års erfarenhet av kontraktshantering av kommersiella objekt, fastighetsmoms och redovisning i fastighetsbolag.Goda kunskaper i 3L Pro Fastighet och Excel är meriterande. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen?Har du lika lätt för att samarbeta som att arbeta självständigt?Gillar du att ge god service och är stresstålig?Framförallt - Är du glad, positiv och gillar utmaningar? Kontakta oss omgående för utvecklingsmöjligheterna är stora i en miljö med öppenhet och positiv anda!Senast den 22 januari vill vi ha din ansökan.Mer information på http://www.matrisen.se

Sammanfattning

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006