OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
APF är ett fastighetsförvaltningsbolag som arbetar på uppdrag åt fastighetsägare och bostadsrättsföreningar samt har egna fastigheter. Vårt kontor finns i Trollhättan med fokus på förvaltning i Västsverige.
För närvarande förvaltar vi ca 900 lägenheter och ca 40 000 kvm kommersiella lokaler.
Vi söker nu en Hyreskoordinator/administratör med stort engagemang.
Arbetsuppgifter
Som hyreskoordinator/administratör hos oss får du varierande arbetsuppgifter och det finns goda möjligheter att påverka arbetssätt och rutiner med möjlighet till egen utveckling.
Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:
upprätta hyresavtal
korrespondens med hyresgäst såsom informationsbrev mm
uppdatera portanslag och entré listor
skicka påminnelse
inkassohantering
administration kontor
ev. visningar
System
Fortnox
Hogia Pro
Önskade kvalifikationer
Mycket stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper såsom god samarbetsförmåga, samt ett flexibelt och självgående arbetssätt. Du har ett prestigelöst, öppet och positivt förhållningssätt och har förmågan att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Som person är du ansvarstagande, noggrann och initiativrik. Du har lätt för att kommunicera, i både tal och skrift. Du bör hantera Excel och Word.
Vi erbjuder
Ett fritt, roligt och omväxlande arbete tillsammans med oss på firman.
Anställningsform: Deltid 50%, Tillsvidareanställd med början 1/10.
Är du intresserad?
Skicka ansökan och bifoga CV och ett personligt brev till elisabeth@apfab.se.
Intervjuer sker löpande.