Incident Manager

Arbetsbeskrivning

[ Har du erfarenhet av ledarskap och tycker om att arbeta med och att utveckla människor?Har du erfarenhet av att förbättra/utveckla processer och att arbeta i en Service Desk?Fujitsu Services söker Incident Manager till vår Service Desk på Lidingö Som Incident Manager enligt ITIL, vill vi att du skall fungera som coach för våra medarbetare och säkerställa att de har lämplig teknisk kunskapsnivå samt en god kommunikativ förmåga i den dagliga kontakten med kunden.Du skall även underhålla och förbättra Incident Management processen samt ansvara för att vi håller vår avtalade SLA, det vill säga den servicenivå, som har avtalats med kunden.Uppgifterna för teamet består av att hantera användarfrågor och felanmälningar från vår kund.[ För att lyckas i denna tjänst måste du ha goda ledaregenskaper, vara mycket kommunikativ och tycka om problemlösning.Förutom att besitta en god organisationsförmåga behöver du vara stresstålig.Ett stort plus är givetvis erfarenhet av arbete i en Service Desk.Självklart behärskar du svenska och engelska både i både tal och skrift.Vi ser gärna att du behärskar även ytterligare språk.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 2 juli 2008
  • Ansök senast: 1 augusti 2008

Liknande jobb


5 juni 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

5 juni 2024

4 juni 2024