Incident Manager

Incident Manager

Arbetsbeskrivning

Incident Manager
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund i Stockholm söker vi nu en Incident Manager!
Beskrivning:
Vi söker nu utökning till vårat Service Management team. I Service management har vi ansvar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM verktyget. Vi söker just nu utökning inom Incident Management.
Som Incident Manager så kommer du jobba aktivt med att våra processer, utveckla och säkerställa att det efterlevs.
Du kommer att ansvarar och vara primär eskaleringskontakt för interna gruppering samt för våra kunder.
Du kommer vara spindeln i nätet inom leveransen, både internt och externt.
Du kommer även vara den som ansvara för majorincidenter. Där man driver incidenten från start till mål.
Krav:
Tidigare erfarenheter av liknande uppdrag.
ITIL V3 alt ITIL V4

Viktiga egenskaper:
Social, självgående, driven, strukturerad och tydlig.
Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora & seniora Incident Managers.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobMetz AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2020
  • Ansök senast: 11 september 2020

Postadress

Torkel knutssonsgatan 27
STOCKHOLM, 11825

Liknande jobb


klienttekniker

klienttekniker

12 april 2024

Förvaltningsledare IT

8 februari 2024

Learning & Development Specialist

Learning & Development Specialist

25 januari 2024