Incident manager, Service Desk - brådskande!

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Adai ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid. Vi söker nu en duktig koordinator/Incident Manager för arbete i en Service desk. Kompetenskrav: * Kunskap i ITIL är ett krav (nivå ITIL Foundation) * Tidigare erfarenhet från liknande arbete * God kunskap om Microsofts miljö och produkter * Förståelse för hur stora IT-miljöer är uppbyggda * Goda kunskap om pc och dess kringutrustning * Intresse för kundkontakter och god social förmåga * God kunskap kring Officepaketet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADAI CONSULTING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 april 2009
  • Ansök senast: 27 april 2009

Liknande jobb

Associate Producer

20 augusti 2010

IT-Projektledare

24 augusti 2010

Erfarna projektledare inom Microsoft

20 augusti 2010

Leveransledare / Projektledare

Leveransledare / Projektledare

30 mars 2022