Indoor Sales Administrator

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering.Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag.Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.För kunds räkning söker vi nu en[Försäljningsadministratör till ett välkänt internationellt företag.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: * Kundsupport med orderhantering, prisinformation, leveranser och lagerinformation.* Analys av aktuell orderstatus för prognostisering och säkerställande av framtida orderflöden.* Identifiera och genomföra förbättringar inom ovan nämnda områden.* Ansvara för orderregistrering för den nordiska marknaden.* Ansvara för veckovisa prognoser.Du kommer att rapportera till Försäljningschefen. Vi tror att du har jobbat ett par år med orderadministration eller med försäljning som junior key account manager i ett internationell företag, företrädesvis inom logistik.Du har gedigen erfarenhet från att arbeta i SAP eller motsvarande affärssystem.Mycket goda kunskaper i[engelska i tal och skrift är ett krav och behärskar du, förutom svenska, något av de andra nordiska språken så är det meriterande.Office-paketet, och då framförallt excel, är något du behärskar utöver det vanliga.Som person ser vi att du är service-minded, har ett högt engagemang och fungerar väl som en lagspelare.Du har lätt för att prioritera under stress, har en analytisk förmåga och kan se lösningar och förbättringar och inte vara rädd för att driva igenom förändringar.Urval och intervjuer sker löpande därför ber vi dig ansöka snarast med personligt brev och CV.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 20 augusti 2009
  • Ansök senast: 19 september 2009

Liknande jobb


11 februari 2010

Ordremottaker søkes!

23 mars 2010