Informatör (extrapersonal)

Arbetsbeskrivning

2 platser
Kommunikation och Marknad söker extrapersonal till Informationsenheten

På informationsenheten jobbar du med följande arbetsuppgifter:
#Uppdatering och störningsinformation via vår hemsida, Mina sidor, Facebook, Intranät, InternTV,
#Handläggning och beslut av förseningsersättning och kontrollverksamhet.
#Framtagande av manualer.
#Administration av ersättningskort.
#Support för återförsäljare och ombud, ersättningskort, e-butik
#Produktion av informationsanslag
#Övrigt administrativt arbete

Tillträde: snarast möjligt
Omfattning: Utbildning, heltid 1 månad, därefter allmän visstidsanställning vid behov.

Du som söker är en person med mycket god kommunikativ förmåga och med förmåga att leverera en god kundupplevelse i mötet med våra kunder.
Du är serviceminded och stresstålig och du bara älskar att hjälpa kunder.

Erfarenhet av liknande arbete är meriterande och stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Är det du? Sök då denna tjänst omgående. Vi tillämpar löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstid har gått ut.

På Hallandstrafiken ser vi ökad mångfald på våra arbetsplatser som ett mål och medel för bättre service. Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sista dag för ansökan är 2016-10-23
Ansökan skickas till Personalchef: Pia Andersson, pia.andersson@hlt.se Märk din ansökan med INFORMATÖR
Vi tar endast emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Pia Andersson
0346-712 555 0707707812
IT-chef Jarl-Arne Leek
0346-712 580
SACO Jesper Andersson
0346-712 541
VISION Cecilia Häägg
0346-712 500
Butiksansvarig Monika Knutsson
0346-712 566
Chefsrekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271
Rekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271

Sammanfattning

Besöksadress

Holgersgatan 29
FALKENBERG

Postadress

BOX 269
FALKENBERG, 31123

Liknande jobb


26 januari 2024

24 januari 2024

24 januari 2024

22 januari 2024