Informatör/Utredare

Arbetsbeskrivning

KOMMUNSTYRELSENS LEDNINGSKONTOR Kommunstyrelsens Ledningskontor består av fyra sektioner: Personal, Lön, Ekonomi och Kanslisektion. Till kanslisektionen direkt underställd kanslichefen, söker vi nu en informatör/utredare på heltid. Inriktningen är i första hand på extern information men även personalinformation. Kvalificerat utrednings- och projektarbete, kundundersökningar, kvalitetsfrågor m.m. ingår även bland arbetsuppgifterna, som är varierande och kan beröra alla kommunens verksamhetsområden, bl.a. är innehavaren både personuppgiftsombud enligt PUL, och webbredaktör. Vi söker dig som har utbildning på högskolenivå inom informations- och/eller utredningsområdet, adekvat IT-kompetens samt redan arbetat några år inom ett eller flera av dessa sakområden. Du har kännedom om en kommuns förutsättningar och verksamheter. Då vi har en aktiv samverkan i regionen, är det viktigt att du dessutom har körkort och tillgång till bil. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper: Vi vill att du är engagerad, initiativrik och kan arbeta självständigt. Du ska även vara noggrann, ha formsinne och vara en god stilist och inte minst, du kan producera med god kvalitet även under tidspress. Facklig företrädare kan nås via vår växel tel.: 0223/29 000.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norbergs Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 januari 2008
  • Ansök senast: 8 februari 2008

Liknande jobb


Produktionsansvarig

11 februari 2010

Driven informatör

15 februari 2010

Informatör

24 augusti 2010

Future Forests söker en Informatör

10 mars 2010