inköpare

inköpare

Arbetsbeskrivning

Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.

.

För vår kunds räkning söker vi nu en inköpare för ett konsultuppdrag. Uppdraget löper i första hand i sex månader men det finns goda chanser att det kommer att förlängas ytterligare.

Du kommer att jobba med inköp av maskinutrustning inom tooling & development på en global marknad. Arbetsuppgifterna innefattar förhandling och upphandling med målsättning att säkerställa bästa pris, kvalitet och leveransvillkor,  utvärdera nya leverantörer samt utveckla och effektivisera inköpsrutiner etc.

Vi ser att du har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi eller teknik. Tjänsten kräver att du har minst 3 års erfarenhet av att jobba  med inköp av maskinutrustning. Då din spelplan är global så är mycket goda kunskaper i engelska och svenska ett grundläggande krav. Du ska också ha goda kunskaper i Excel och Powerpoint.

Det är meriterande men inte ett krav att ha erfarenhet av att jobba i SAP och SRM.

Låter detta intressant så tveka inte att skicka in din ansökan till oss snarast. Vi jobbar med löpande urval och uppdraget kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.

Ansök genom att klicka på länken längst ned på sidan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsbemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2021
  • Ansök senast: 9 maj 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B 41463 Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb

20 augusti 2010

Duktig inköpare till större företag

12 februari 2010

22 april 2010

Inköpare

3 mars 2010