OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presenta of Scandinavia AB startades 1986 och marknadsför och säljer profilmaterial, reklamkonfektyr samt säsongvis livsmedelsdelikatesser på den svenska och finska marknaden.Presentas sammanfattande affärside är att i samarbete med kunden utveckla och tillhandahålla högkvalitativa lösningar inom området presentreklam.Företagets kundmålgrupper utgörs av företag, organisationer och myndigheter geografiskt utspridda över hela Sverige och Finland.Vi är ett sammansvetsat team på 25 personer som har kul på jobbet. Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av: * orderläggning och leveransbevakning * vidareutveckla relationen med befintliga leverantörer, samt leta efter nya leverantörer * prisförhandla med leverantörer * prissättning av produkter * delta på mässor och leverantörsbesök * framtagning av statistik Du som söker har erfarenhet: * från inköpsarbete i handelsföretag i minst 3 år, gärna från just vår bransch eller liknande * kunskap om olika tryckmetoder * av import från Asien Som person: * är förhandlingsskicklig och strukturerad * tycker om att göra affärer har känsla för vad marknaden efterfrågar * är du kommunikativ och serviceinriktad lagspelare * positiv och glad, ser möjligheterna och ev.svårigheter som en kul utmaning * är flexibel, kan hantera många projekt samtidigt, är engagerad och lyhörd för både kunder och kollegor Varmt välkommen med din ansökan intervjuer och urval sker fortlöpande.