OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HRM Affärsutvecklings målsättning är att vara våra kunders strategiska partner inom human resource management.Vi erbjuder bl a rekryterings- och searchtjänster, interimstjänster, coaching, ledarutvecklingsprogram och strategisk HRM konsultation.Vi erbjuder även totallösningar i form av outsourcing av hela eller delar av HRM processen.Vi har vårt kontor i Stockholm, men kan tack vare vårt nätverk i form av samarbetspartner verka över hela Skandinavien och centraleuropa.Vi har lång och gedigen erfarenhet inom HRM området, och vi matchar varje unikt uppdrag mot konsult med rätt bakgrund.HRM Affärsutveckling startades under 2005. Vi söker för kunds räkning en inköpare.Tjänsten är placerad i Malmö regionen och är sorterad under bolagets inköpschef.Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna omfattar att operativt utföra kvalitativt och effektivt inköpsarbete utifrån kundbolagets gällande inköpsstrategier, genom att professionellt sköta leverantörskontakter och förhandlingar gällande inköp av produkter.Utbildning/arbetslivserfarenhet Den person vi söker ska ha en relevant utbildningsbakgrund för tjänsten och behärska engelska i tal och skrift.Vidare ska du ha erfarenhet av att arbeta med inköp, gedigna datakunskaper och stor förhandlingsvana.Personliga egenskaper Som person är du affärsmässig, drivande och har en positiv läggning.Du ska ha initiativkraft, vara konkurrensinställd samt sätta höga mål för dig själv.Tjänsten kräver en analytisk person med förmåga att planera, strukturera och prioritera.Tjänsten innebär ca 50-70 resdagar/år.För att söka tjänsten, vänligen klicka på länken nedan och följ vidare instruktioner.Vi behöver ha din ansökan snarast möjligt då intervjuer kommer att ske löpande.