Inköpare till Eskilstuna

Inköpare till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Inför kommande uppdrag söker vi dig som vill arbeta inom operativt inköp i Eskilstuna! Har du ett sinne för inköp & siffror och vill utvecklas tillsammans med kunniga och kompetenta medarbetare? 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-02-26. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta emma.bergvall@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansvarsområden
Som inköpare kommer du att ansvara för att:
-       Ha kontakt med leverantörer och jobba med inköpsorder
-       Driva förbättringsarbete
-       Problemlösning vid problem när fakturor inte överensstämmer med t.ex. inköpsorder och
godsmottagning.

Kvalifikationer
-       För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning, ekonomi/inköp
-       yrkeserfarenhet där du arbetat med liknande arbetsuppgifter
-       Erfarenhet inköp/administration
-       Goda kunskaper i Excel
-       Goda kunskaper i Engelska 
-       Utåtriktad, analytisk och driven.

Vi söker dig som älskar struktur och ordning och som effektivt tar sig an sina arbetsuppgifter! Du behöver kunna hantera många bollar i luften och är driven för att kunna arbeta framåt. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
2-3 års erfarenhet av operativt inköp

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 1 februari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 juni 2024

Entreprenadinköpare

Entreprenadinköpare

2 juni 2024

Tactical Buyer to J2 Sourcing

Tactical Buyer to J2 Sourcing

1 juni 2024

31 maj 2024