Inköpare till samhällsviktiga Sodexo

Inköpare till samhällsviktiga Sodexo

Arbetsbeskrivning

Du som snappar upp saker direkt, frågar om du inte förstår och lär dig snabbare än blixten. Samhällsnytta är något du bidrar med här. Du som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter på ett företag som verkligen gör skillnad. Vi söker dig!

OM TJÄNSTEN
Här är det viktigt att alla som kommer till dit ska känna sig väl bemötta och få hjälpmedel som anpassats efter just kundens behov. Sodexo arbetar med hjälpmedelsverksamhet där de skräddarsyr hjälpmedel till tusentals personer, allt med målet att förbättra livskvaliteten i vardagen.

Som Avropare hos Sodexo ligger det stort fokus på att säkerställa den dagliga driften, utveckling samt planering av verksamheten på kort- och lång sikt. Rollen omfattar operativt inköp. I teamet ingår 6 personer på Orderservice och 2 personer på Avrop. Du rapporterar till Arbetsledare för Orderservice och Avrop inom Hjälpmedelslogistiken.

Uppdraget är för att täcka ett vikariat på 1 år, så det här är en möjlighet för dig att suga åt dig så mycket erfarenhet som möjligt, du får också in en fot hos oss på Academic Work som jobbar med alla möjliga kunder inom olika området.

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* Möjlighet att få vara på ett företag som verkligen ger tillbaka till samhället


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande](https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjuda

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du exempelvis att jobba med:


* Inköpsplanering
* Operationella inköp/avrop
* Uppföljning mot leverantörer
* Registrering av order i affärssystemet Visma
* Daglig kundkontakt gällande leveranser och hämtningar


VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av en likande tjänst, 1-2 år


* Mycket goda kunskaper inom Officepaketet
* Eftergymnasial utbildning gärna inom Inköp, Ekonomi eller likvärdigt
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på språken


Det är meriterande om du tidigare arbetat i Visma.

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Noggrann
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående


* Omfattning: Heltid, 1 år
* Placering: Järfälla
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.



Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2021
  • Ansök senast: 17 maj 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024

Indköpare

23 april 2024