Inköpare till större kundföretag i Växjö!

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget För kunds räkning söker Maxkompetens omgående en administrativ inköpare. Vår kund är ett större tillverkande företag i Växjö som i dagsläget behöver förstärka på sin inköpsenhet. Som operativ och administrativ inköpare arbetar du främst med löpande inköpsprocesser och tillhörande administration. Du tillhör en mycket kompetent inköpsavdelning och får en möjlighet att växa in i rollen som administrativ inköpare. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan! Krav på person Vi söker dig som har något år eller ett par års erfarenhet inom inköp och inköpsprocesser. Du är väl insatt i löpande administrativa arbetsuppgifter och brinner för inköp och avrop. Vidare är du en duktig kommunikatör och har goda kunskaper i engelska. Som person är du engagerad, nyfiken och flexibel. Du lägger stort fokus på noggrannhet, struktur och kvalitet. Dina goda datorkunskaper är meriterande, likaså övriga språkkunskaper. Start: Omgående. Omfattning: Heltid minst till 31/3-11. Arbetstid: Dagtid. Plats: Växjö. Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas www.maxkompetens.se. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 oktober 2010
  • Ansök senast: 31 oktober 2010

Liknande jobb


28 maj 2024

Kvalificerad inköpare

Kvalificerad inköpare

28 maj 2024

Category Manager Airline Operations to SAS, Stockholm

Category Manager Airline Operations to SAS, Stockholm

17 maj 2024