OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som inköpare kommer du att arbeta med att förhandla och upphandla produkter som behövs för att säkerställa en bra supply chain. Du har daglig kontakt med leverantörer, både befintliga och nya, och du har löpande kontakt med den interna verksamheten. Du ansvarar tillsammans med kollegor och ledare inom avdelningen att rätt material finns i rätt tid.
Tjänsten som inköpare är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader med start enligt överenskommelse. Du blir erbjuden en anställning hos Adecco Sweden AB och blir uthyrd till vår kund under perioden. För rätt person finns möjlighet till förlängning och/eller fast anställning hos vår kund efter inhyrningsperioden.
Tjänsten är placerad i Örnsköldsvik men möjlighet finns att arbeta hemifrån. Många av vår kunds egna anställda pendlar i dagsläget från Umeå till Örnsköldsvik och det fungerar bra.
Om dig
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom handel/logistik eller en relevant utbildning inom inköp. Du har några års arbetslivserfarenhet, du är tekniskt intresserad och du kanske tidigare har arbetat inom tillverkningsindustrin.
Som person har du ett stort eget driv, du är trygg i dig själv och har förmågan att hantera situationer i en föränderlig vardag. Du är glad, social och du gillar att bygga långsiktiga relationer. Du trivs med att ta kontakt med nya människor, både internt och externt. Du är självgående och tar egna initiativ för att uppnå resultat. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska och du har goda kunskaper i Officepaketet.
Vi kommer i denna rekryteringsprocess att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad för företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder, och det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-partner har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.
I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Olof Lundberg på 073-684 77 81
Har du frågor angående registrering, urvalsprocessen eller ansökan var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se
Sista ansökningsdag är 2021-06-15. Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147