OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker nu för kunds räkning en Inköpare/Administratör för ett långt uppdrag lokaliserat i Nacka/Värmdöområdet.Dina arbetsuppgifter[ Administration avseende företagets artikelregister, samordna samt orderlägga godsflöden från externa leverantörer i relation till produktionsbehov.Tjänsten innefattar även förhandlingar med leverantörer, utformande och upprättande av leverantörsavtal, utvärdera leverantörer samt på kontinuerlig basis söka nya leverantörer.Din Erfarenhet Du har relevant utbildning, civilekonom eller motsvarande och har arbetat några år med inköp-/logistik tidigare, företrädesvis på ett internationellt företag.Vidare har du mycket god IT-kunskap och har arbetat med stora affärssystem inom tillverkande industri.Då vår kund arbetar internationellt är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.Dina personliga egenskaper För att lyckas i arbetsuppgiften måste du vara självgående och resultatinriktad men du måste också kunna samarbeta i grupp.Du är noggrann,[analytisk och kvalitetsmedveten samt affärsmässig och förstår vikten av att förbättra leverantörsrelationer.Du kommer bli anställd som konsult hos Randstad.För rätt person finns det mycket stora möjligheter att övergå till kund efter uppdraget.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051