OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vägen framåt för dig som söker jobb eller personal.Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen. Läs mer på www.lernia.se/bemanning Lernia Bemanning i Göteborg söker en inköpsassistent för uppdrag hos ett av våra kundföretag. För att matcha kraven på tjänsten bör du ha tekniks utbildning i botten och erfarenhet från inköp av industrimaterial som maskindelar och verktyg.Tjänsten kräver flytande engelska i tal och skrift.Vi förutsätter att du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Office.Som person är du strukturerad, affärsmässig, drivande samt kan arbeta självständigt och vågar ta beslut.Du tycker om att lösa problem, tar tag i saker och slutför.Dessutom bör du ha ett serviceinriktat arbetssätt och ha god kommunikativ förmåga. Anställningsvillkor: Visstidsanställning, heltid. Tillträdesdag: 1 december, 2010.Urval och intervjuer sker löpande.. Våra värderingar är respekt, engagemang, professionalism och ansvar vilket genomsyrar vårt dagliga arbete.Din anställning hos Lernia Bemanning som tjänsteman omfattas av gällande kollektivavtal och vi erbjuder bland annat månadslön, friskvård och kompetensutveckling.