OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget Inför kommande rekryterings- och bemanningsuppdrag söker vi nu erfarna inköpare/logistiker. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna innebär att du ansvarar för orderläggningar, leveransbevakningar, leverantörsbedömningar samt leverantörsuppföljningar. Vidare kommer du genomföra upphandlingar med företagets leverantörer samt fungera som stöd till övrig verksamhet vid utformning av avtal, kontrakt samt utvärdering av anbud. Resor förekommer i arbetet. Kvalifikationer Du har högskoleutbildning eller motsvarande utbildning inom inköp och logistik. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Självklart hanterar du MS Office utan problem och i synnerhet är du en klippa på Excel. Vidare har du lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Som person söker vi dig som är självständig och drivande. Du är organiserad, flexibel och tycker om att arbeta med en hög stresströskel. Vidare är det viktigt att du kan fatta egna beslut och har förmågan att kunna driva på en kund. Övrigt Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker fortlöpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Brolin
070-663 99 26