Inköps- och fordonssamordnare till CERTEGO i Västerås

Inköps- och fordonssamordnare till CERTEGO i Västerås

Arbetsbeskrivning

Är du en vass administratör som vill utvecklas inom inköp? Gillar du dessutom en varierande vardag med många kontakter har vi jobbet för dig! Vi söker dig som känner igen dig i våra värderingar: Jag tar ansvar, Vi vill alltid bli bättre och Tillsammans gör vi det enkelt.

Rollen

Du kommer att ha en varierad vardag med en blandning av självständiga arbetsuppgifter och samarbete med kollegor. Fokus för rollen är att få våra inköpsflöden och fordonshantering att fungera så bra som möjligt för verksamheten. I din roll arbetar du med hela flödet från leverantörsdialog till beställningar, uppföljning och support. En stor del av tjänsten är att ta fram lättillgänglig information så att dina kollegor runt om i Sverige har tydliga instruktioner att följa.

Nyckelarbetsuppgifter:


• Ansvara för administrationen av våra fordon
• Sammanställa information och göra enklare analyser
• Dialog med leverantörer
• Säkerställa uppdaterad och lättillgänglig information på vårt intranät om fordon och inköp.
• Deltar i utvecklingsarbetet gällande inköp och fordonshantering

Om dig


Du är målmedveten, nyfiken och noggrann. Du trivs i en roll där du får utrymme att självständigt driva dina frågor framåt för att skapa en så god struktur som möjligt. Du är duktig på att kommunicera, särskilt i skrift, samt förstår vikten av tydlighet.

Kvalifikationer

För att passa för rollen har du erfarenhet av inköpsarbete och vi ser positivt på om du har en utbildning inom inköp. Du har:


• God administrativ förmåga
• Vana att skriva informationstexter och instruktioner
• Goda kunskaper i Microsoft Office, det är meriterande om du arbetat i något ERP-system tidigare

Vårt erbjudande till dig

CERTEGO har som målsättning att vara branschens främsta arbetsgivare och kan erbjuda bra personlig utveckling och goda övriga anställningsvillkor. Du kan bland annat få ta del av vinstdelning, förmånsbil och friskvårdsbidrag. För oss är det viktigt att du trivs och vi arbetar för en hög teamkänsla. Kollektivavtal finns mellan SVEMEK och UNIONEN. Vi vill att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

 Vill du veta mer om hur en arbetsdag kan komma att se ut och bekanta dig med eventuella blivande kollegor? Följ oss på Facebook och LinkedIn! Där kan du också se nyheter inom CERTEGO och se våra lediga tjänster.

CERTEGO är en ledande nordisk leverantör av säkerhetslösningar för fastigheter, egendom och människor. Vi erbjuder produkter och tjänster inom passerkontroll, brandskydd, kamerabevakning, lås och beslag m.m. Vi levererar skräddarsydda säkerhetslösningar - mekaniska, elektromekaniska och digitala- till såväl högsäkerhetsanläggningar som bostadsbolag. Vi finns med under hela processen, från projektering till installation, och kan sedan sköta drift, underhåll och service. Med våra tjänster för hantering av passage- nyckel- och bokningssystem sköts systemen säkert, kostnadseffektivt och tidsbesparande. Vi finns på 29 orter i Sverige och är ca 500 anställda.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Certego AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2023
  • Ansök senast: 22 april 2023

Postadress

Ramgatan 7
Karlstad, 65341

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023