Inköps- och projektassistent

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


Är du driven och självständig och vill arbeta i en administrativ tjänst som inköpsassistent? Då har vi på SW tjänsten för dig! Vi söker för kunds räkning en inköpsassistent för ett uppdrag med omgående start..

Tjänstebeskrivning
I din roll som inköpsassistent kommer du att arbeta i ett trevligt team där du administrerar inköpsordar och koordinerar leveransinformation. I arbetsuppgifterna ingår att säkerställa att inköpslistor är korrekta samt att ha kontakt med leverantörer. Då företaget är internationellt kommer såväl dina goda kunskaper i svenska som engelska till användning.  

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete och då du kommer att hantera stora mängder data kommer dina mycket goda kunskaper i Excel väl till användning.

Som person är du effektiv och drivs av att uppnå resultat. Du är en självständig och nyfiken person som trivs att arbeta noggrant och strukturerat. Vidare är du ansvarstagande och har en god kommunikativ förmåga.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på tel 0766-47 16 51.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid Löpande
  • Publicerat: 27 maj 2015

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023