OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett långt uppdrag söker vi en inköpsadministratör.Uppdraget ska påbörjas omgående och beräknas pågå t om den 31 december 2009 med möjlighet till förlängning. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra intressanta uppdrag eller rekrytering. Du kommer att arbeta med hela konsultadministrationsprocessen, från utskick av förfrågan, avropsavtal, till att stödja avstämning av ekonomiskt utfall.Det innebär bland annat att: - Skicka ut uppdragsförfrågningar till ramavtalsleverantörer.- Vid behov deltaga i intervjuer av konsulter.- Skriva avropsavtal utifrån befintliga ramavtal.- Avtalsadministration - Administration kring tidrapportering.Statistik Du kommer även att vara med och forma rutiner och skapa en fungerande och effektiv struktur.Du kommer eventuellt även att vara med och ta fram nya ramavtal för IT-konsulter. Vi söker dig som antingen är gymnasieekonom med flera års erfarenhet av inköps- eller ekonomiarbete alternativt högskoleutbildad och i början av din karriär. Vi söker dig som är en god administratör, noggrann och trivs med att arbeta under eget ansvar.Du är drivande och positiv.Du har lätt för att uttrycka dig skriftligt och du har god datorvana med fokus på Word och Excel. Det är viktigt att du kan tillträda med kort varsel.Var god uppge när du kan börja eller eventuell uppsägningstid. Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till nedanstående kontaktpersoner. Märk din ansökan: Inköpsadministratör.Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in. Om Avanzera Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat bemanningsföretag.