Inköpsadministratör till Advania

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi för Advanias räkning en inköpsadministratör. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti och som beräknas pågå till och med årsskiftet. Placering för uppdraget är i Advanias lokaler i Marievik.




Ditt uppdrag

Som inköpsadministratör kommer du att arbeta med inköp-och orderhantering. Stor del av arbetet innebär att jobba i Advanias Webshop med inköp av IT-produkter, samt leveransbevakning och fakturering. Mycket arbete kommer att utföras via mail och telefon.


Din bakgrund

Vi söker dig som är en erfaren administratör inom order och inköp. Då du kommer att arbeta i Agresso ser vi gärna att du har jobbat i systemet tidigare, alternativt har du god systemförståelse och har lätt för att lära dig nya system. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av att arbetat i någon portal/webshop. Du har god förståelse för engelska och behärskar språket väl i såväl tal som skrift. Om du har arbetat inom IT-branschen innan är det också en fördel.

Som person är du hjälpsam och trivs med att ge service. Du är öppen, positiv och glad. För att lyckas i rollen som inköpsadministratör är du även stresstålig, självgående och kan ta egna initiativ. Du arbetar dessutom strukturerat, noggrant och effektivt. Vi ser gärna att du har intresse för administration och system.




Om Advania

Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Advania är en lokal aktör med 300 medarbetare som är placerade på åtta kontor runt om i Sverige. Advania ingår i en nordisk IT-koncern med över 1000 anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Island.



Konsultrollen hos Wise Professionals

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.




Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Emelie Sillén på emelie.sillen@wise.se eller konsultchef Marie Bodén på marie.boden@wise.se.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi vill göra dig medveten om att under sommarveckorna minskar vår bemanning på kontoret, intervjuer beräknas hållas i början av augusti. Varmt välkommen med din ansökan!



Om Wise Professionals

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar – tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och du hittar oss idag i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Sjögren

Anna Colton

Martina Träen

Linnea Nordström

Alexandra Schröder

Sofia Boström

Kajsa Anäng

Barbara Lidholt

Camilla Lundberg

Annika Stålhandske Holm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig del Friskvårdsbidrag 250 kr/mån
  • Heltid Konsultuppdrag
  • Publicerat: 14 juli 2015

Besöksadress

Box 22109 10422 Stockholm
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


23 mars 2010

Inköpsassistent

16 juli 2010

7 maj 2010

Operativa inköpare

12 maj 2010