OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranchen.Ledningen för Bemannia har över 20 års erfarenhet och har mycket väl utbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler i centrala Stockholm. Vi söker nu en Inköpsadministratör/Upphandlingsassistent åt vår kund i Stockholm. Uppdraget pågår 1 år med eventuell förlängning, med start v 51.Tjänsten Du kommer att jobba med inköp, upphandlingar, avtal, register och statistik. Dina arbetsuppgifter kommer att vara av varierande art däribland kommer fäljande arbetsuppgifter att förekomma; Indexberäkningar kommer att vara tyngdpunkten av dina arbetsuppgifter, uppdatera listor journaler och register, göra beställningar, skriva/ bevaka avtal, arkivering, posthantering, anbud, Kunskap i ekonomisystemet Agresso, faktureringssystemet Baltazar och diariesystemet Diabas är mycket meriterande. Bakgrund Du har en relevant utbildning för tjänsten samt minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Personligt Du är självgående, van att ha ansvar och ser lösningarna när problem uppstår.Endast fullständiga ansökningar tas i beaktning Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!