OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inledning:
Är du en driven problemlösare som trivs i ett högt tempo? Då kan vi erbjuda dig en spännande tjänst och varierat arbete, som inköpare på Zalin Scandinavian AB ett grossist företag som importerar och exporterar livsmedelsprodukter, rostade nötter och rostade frön. samt Färdiga Falafel.
Arbetsuppgifter
Som Inköpare ska du kunna hantera hela orderkedjan d.v.s. från beställning till mottagning av produkter och vidare till utförsäljning. I tjänsten har du möjlighet att påverka såväl din egen arbetssituation, utveckling och processer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Inköp av produkter
• Leveransbevakning
• Hantera reklamationer
• Löpande kontakt med leverantörer, båda lokala och internationella
• Övrig administration
Vi söker dig som:
Gärna har en erfarenhet av , ekonomi eller liknande utbildningsområde, alternativt YH utbildning. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inköp/anskaffning är det ett stort plus, men inget krav för tjänsten.
Du är en person som drivs av att arbeta med problemlösning och service. Du är en god kommunikatör och har lätt för att samarbeta med andra. Du är noggrann, strukturerad, och effektiv i ditt sätt att arbeta samt har förmåga att prioritera i ett högt tempo och hålla olika deadlines.
Eftersom Zalin Scandinavian AB är en import och export företag och har utländska kunder- och leverantör behöver du ha goda kunskaper i engelska, meriterande att du behärskar Franska och arabiska. Vi ser gärna att du är en van användare av program inom MC Office och har vana att arbeta i produktions- och affärssystem.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
KONTAKT: Sargon Amsih
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.