Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2005 uppgick till SEK 1,5 miljarder.För kunds räkning söker Adecco Kristianstad en Inköpsassistent.Dina arbetsuppgifter kommer vara bevakning av material, hemkomst och avrop av material.Du kommer att jobba med löpande inköp där du gör beställningar, kontaktar leverantör samt lägger in målbekräftelser i systemet då materialet är på plats.Vid sidan av ovanstående kommer du även att stötta administrativt med diverse arbetsuppgifter exempelvis dataframtagning, papperssortering samt förbereda fakturaunderlag.Vi söker dig som har mycket god datavana.Vår kund använder affärssystemet BAAN, erfarenhet av detta är meriterande.Du har siffersinne tillsammans med goda kunskaper i svenska och engelska. Du ska alltid kunna jobba heldag på fredagar, därutöver väljer du själv hur du vill förlägga din tid. Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast, dock senast den 20 april.Välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Kristianstad
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 13 april 2007
  • Ansök senast: 20 april 2007

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006