OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pro Hold AB är ett företag vars affärside är att förädla de koncept och varumärken vi har samt utveckla nya .Vi är idag främst verksamma i textilbranschen inom två olika områden. Trading där man producerar till varumärkesleverantörer samt som grossist där man lagerför sitt eget sortiment. Vi är idag 6 anställda och vi har kontor i både Uddevalla, Dhaka och Shanghai. Vi söker nu en inköpsassistent som skall vara länken gällande information och kommunikation mellan våra leverantörer och våra dotterbolag. Våra leverantörer finns främst i Asien. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att sammanställa information gällande våra inköpsorder, bevaka leveranser, dokumenthantering och kommunicera denna internt. Kvalifikationer: Vi söker dig: - Som har goda kunskaper i engelska, både tal och skrift - Som helst har erfarenhet ifrån serviceyrke - Som behärskar det svenska språket i tal och skrift - Som gärna har erfarenhet ifrån leveransbevakning - Som har god IT vana - Som gärna har viss ekonomisk utbildning Som person är du: - Ordningsam - Serviceinriktad - Lyhörd - Självgående - Positiv och flexibel Då vi har svårt att svara på frågor via telefon tar vi enbart mot ansökningar via mail.