Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Pro Hold AB är ett företag vars affärside är att förädla de koncept och varumärken vi har samt utveckla nya .Vi är idag främst verksamma i textilbranschen inom två olika områden. Trading där man producerar till varumärkesleverantörer samt som grossist där man lagerför sitt eget sortiment. Vi är idag 6 anställda och vi har kontor i både Uddevalla, Dhaka och Shanghai. Vi söker nu en inköpsassistent som skall vara länken gällande information och kommunikation mellan våra leverantörer och våra dotterbolag. Våra leverantörer finns främst i Asien. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att sammanställa information gällande våra inköpsorder, bevaka leveranser, dokumenthantering och kommunicera denna internt. Kvalifikationer: Vi söker dig: - Som har goda kunskaper i engelska, både tal och skrift - Som helst har erfarenhet ifrån serviceyrke - Som behärskar det svenska språket i tal och skrift - Som gärna har erfarenhet ifrån leveransbevakning - Som har god IT vana - Som gärna har viss ekonomisk utbildning Som person är du: - Ordningsam - Serviceinriktad - Lyhörd - Självgående - Positiv och flexibel Då vi har svårt att svara på frågor via telefon tar vi enbart mot ansökningar via mail.

Sammanfattning

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023