OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett företag i Hillerstorp söker vi nu en inköpsassistent med mycket servicetänk.Det dagliga arbetet innebär administrativa arbetsuppgifter kring inköp.Du har gärna erfarenhet från Movex och förmågan att arbeta självständigt.Som person är du noggrann, strukturerad och serviceinriktad.Vi tror att du har en högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet från liknande arbete.Företaget erbjuder dig en stimulerande och utvecklande arbetsplats med stor variation. Denna tjänst innebär att inledningsvis du blir anställd hos Ny Position och arbetar som konsult hos vår uppdragsgivare.Som konsult krävs att du är social, självgående, målinriktad och har förmåga att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.Tjänsten är på heltid. Ny Position hjälper företag med ?perfect match?inom rekrytering, human resources och hyra.Vi önskar dina handlingar senast den 5 september via vår hemsida www.nyposition.se.Urvalet görs löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ny Position Helen Einarson
036-330 09 00
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 00
Annika Quennerstedt
036-330 09 01
Helen Einarson
036-330 09 00
Christina Cajtoft
036-330 09 05
Svante Westerberg
036-330 09 00
Christine Mannerstråle
036-330 09 03
Ida Jergell
036-330 09 02