OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonver är Nordens ledande distributör av hemunderhållningsprodukter. Vi distribuerar hyr- och köpfilm, musik och multimedia i Norden inom tre affärsområden, Marknad, Logistik och Digital Distribution. Våra kunder inom marknadsaffären är bland annat Shell, OKQ8, Statoil, Preem, Hydro/Uno-X samt Narvesen, Mix, 7-Eleven och Pressbyrån. Inom logistikaffären har vi kunder som Buena Vista, Paramount, SF, Warner och Elkjöp. Bonver är ett företag i stark expansion med närmare 300 anställda och en årsomsättning på cirka 600 Mkr. Vårt huvudkontor är beläget vid Stockholms inlopp i Gåshaga på Lidingö. Elkjöp är moderbolaget till Elgiganten och Bonver sköter all distribution av multimedia och film till deras butiker i Sverige, Norge, Finland, Danmark och även Island. För närvarande behöver vi utöka vår bemanning med en inköpsassistent till denna avdelning. I arbetet har du mycket kontakt med våra uppdragsgivare, både per teleon och mail. Vidare ingår en mängd administrativa arbetsuppgifter som registervård och reklamationer. Vi vill att du är välorganiserad, mycket noggrann och stresstålig då vi stundtals arbetar i ett mycket högt tempo. Du bör ha arbetet i Både Excel och Outlook tidigare och använder datorn som ett naturligt arbetsredskap. Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda både i tal och skrift. Du kommer att arbeta i ett team med en till två personer beroende på vilken period vi befinner oss i. Arbetstiderna är maj-augusti 08.00-15.00, september 08.00-16.30, oktober-december 08.0-18.00 och januari-april 08.00-16.30. Arbetsmiljön är lite annorlunda. Vi har ca 2500 kvadratmeter lageryta och kontorsutrymme inhyst i ett berg mitt på Lidingö. Vi erbjuder rätt person en spännande arbetsplats med attraktiva produkter och trevliga arbetskollegor. Läs gärna mer om oss på www.bonver.com!