Inköpsassistent

Arbetsbeskrivning

Presenta of Scandinavia AB startades 1986 och marknadsför och säljer profilmaterial, reklamkonfektyr samt säsongvis livsmedelsdelikatesser på den svenska och finska marknaden. Presentas sammanfattande affärsidé är att i samarbete med kunden utveckla och tillhandahålla högkvalitativa lösningar inom området presentreklam. Företagets kundmålgrupper utgörs av företag, organisationer och myndigheter geografiskt utspridda över hela Sverige och Finland. Vi är ett sammansvetsat team på 14 personer som har kul på jobbet.

Bakgrund:
Presenta är inne i en expansionsfas och behöver därför förstärka inköpsavdelningen med en inköpsassistent.

Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av:
* orderläggning i vårt affärssystem Axapta
* leveransbevakning
* delta på mässor och leverantörsbesök

Du som söker har erfarenhet av:
* officepaketet
* administrativt arbete

Som person är du:
* noggrann och strukturerad
* en kommunikativ och serviceinriktad lagspelare
* positiv och glad, ser möjligheterna och ev. svårigheter som en kul utmaning
* flexibel, kan hålla många bollar i luften samtidigt
* engagerad och lyhörd för både kunder leverantörer och kollegor

Din ansökan sker genom e-post i form av: CV + personligt brev.
Intervjuer och urval sker fortlöpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Mer information om företag finns på vår hemsida www.presenta.se

Din ansökan märkt "Inköpsassistent" sänder du till vår inköpschef: richard.petersson@presenta.se

Sista ansökningsdag är 12 januari.

Vi undanber oss vänligen samtal från platsannonsörer och rekryteringsföretag!

Sammanfattning

Besöksadress

Krossgatan 15, 4 tr
16520 Vällingby

Postadress

Box 5073
HÄSSELBY, 16511

Liknande jobb


20 augusti 2010

Duktig inköpare till större företag

12 februari 2010

22 april 2010

Inköpare

3 mars 2010