OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presenta of Scandinavia AB startades 1986 och marknadsför och säljer profilmaterial, reklamkonfektyr samt säsongvis livsmedelsdelikatesser på den svenska och finska marknaden. Presentas sammanfattande affärsidé är att i samarbete med kunden utveckla och tillhandahålla högkvalitativa lösningar inom området presentreklam. Företagets kundmålgrupper utgörs av företag, organisationer och myndigheter geografiskt utspridda över hela Sverige och Finland. Vi är ett sammansvetsat team på 14 personer som har kul på jobbet.
Bakgrund:
Presenta är inne i en expansionsfas och behöver därför förstärka inköpsavdelningen med en inköpsassistent.
Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av:
* orderläggning i vårt affärssystem Axapta
* leveransbevakning
* delta på mässor och leverantörsbesök
Du som söker har erfarenhet av:
* officepaketet
* administrativt arbete
Som person är du:
* noggrann och strukturerad
* en kommunikativ och serviceinriktad lagspelare
* positiv och glad, ser möjligheterna och ev. svårigheter som en kul utmaning
* flexibel, kan hålla många bollar i luften samtidigt
* engagerad och lyhörd för både kunder leverantörer och kollegor
Din ansökan sker genom e-post i form av: CV + personligt brev.
Intervjuer och urval sker fortlöpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Mer information om företag finns på vår hemsida www.presenta.se
Din ansökan märkt "Inköpsassistent" sänder du till vår inköpschef: richard.petersson@presenta.se
Sista ansökningsdag är 12 januari.
Vi undanber oss vänligen samtal från platsannonsörer och rekryteringsföretag!