Inköpsassistent till deltidsuppdrag i höst!

Inköpsassistent till deltidsuppdrag i höst!

Arbetsbeskrivning

Är du student och vill arbeta extra i höst som inköpsassistent? Då kan detta vara tjänsten för dig!

För kunds räkning söker SJR en inköpsassistent till en av våra kunder i centrala Göteborg. Tjänsten är på 20 % med start i september. Uppdraget löper sedan till 31 december 2020. Därefter finns goda möjligheter till förlängning.

Vad innebär rollen och vem är du?
Som inköpsassistent ingår du i ett team om två personer där du är en stödfunktion till inköp. Arbetat innefattar administrativa uppgifter såsom uppdatering av information i vårt affärssystem, kontroll av orderstatus samt övrigt operativt och administrativt inköpsarbete.

Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom området eller närliggande område och som trivs i en stöttande och administrativ roll. Som person är du flexibel, ansvarstagande och tar gärna egna initiativ. Prestigelös och social är också viktiga komponenter då du i din roll kommer att arbeta tvärfunktionellt. Du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift och besitter goda kunskaper i Officepaketet.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Inköpsassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2020
  • Ansök senast: 15 juni 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023