Inköpsassistent till globalt bolag

Inköpsassistent till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker nu en inköpsassistent till en global utvecklare av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Företaget har 12 000 medarbetare runt om i världen och arbetar med stort kund och servicefokus.

Arbetsuppgifter:

- Hantering av inhyrda konsulter (fakturor, tidrapportering, avtalshantering/uppdatering, stämma av mot leverantör, förlänga inköpsordrar osv)
- Hantering av personal på site (inköpsordrar, fakturering, kontakt med projektledare osv)
- Ansvara för lagerköp, projektköpt, stämma av kontinuerligt hur behov ser ut samt fylla på därefter.
- Vara behjälplig med övriga ärenden som rör inköp, konsulter, personal.

Personliga egenskaper
I denna roll kommer du att arbeta mycket självständigt vilket ställer krav på att du är driven och självgående. Du har lätt för att lära dig nya system och gillar att arbeta mycket administrativt.

Denna tjänst kommer att starta v 35 och fortlöpa på heltid tom mitten/slutet av april i första skedet för att lösa av befintlig medarbetare som skall utföra andra arbetsuppgifter under perioden.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2020
  • Ansök senast: 20 juli 2020

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023