OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StudentWork är ett nordiskt bemanningsföretag med kontor i Stockholm, Helsingfors och Tammerfors.Vi arbetar med personaluthyrning, rekrytering och outsourcinguppdrag.Läs gärna mer om oss på www.studentwork.se. På uppdrag av kund söker vi nu en inköpsassistent till ett uppdrag som sträcker sig fram till årsskiftet.För rätt person finns det möjlighet till fortsatt samarbete och förlängning.Vår kund är ett byggföretag som är specialiserat på tunnelprojekt.I dagsläget arbetar de med omfattande uppdrag i centrala Stockholm, och söker en assistent till kontoret på Södermalm.Dina arbetsuppgifter: Din roll skulle i första hand innebära att registrera inköpsorder i inköpssystemet, samt att följa upp dessa.Efterhand kan det även förekomma en del inköp självständigt, men till största delen är din uppgift att genomföra rutinarbete på inköpsavdelningen.Din bakgrund: - God datavana - Alert, flitig och systematiskt arbetssätt - Lyhörd för dina kollegors behov - Prestigelös med god organisationsförmåga - Social, då du kommer att arbeta i ett litet inköpsteam Det är mycket meriterande med erfarenhet av administrativt arbete, och det är även en fördel om du har ett intresse för byggbranschen, men det är inte ett krav.Du som söker bör även vara tillgänglig för omgående start, så ange gärna tidigast tänkbara startdatum i din ansökan.Låter detta intressant?Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!