Inköpsassistent till vår uthyrningsverksamhet

Arbetsbeskrivning

Manpower Professional är Sveriges största rekryteringsföretag.Vi finns på ett 50-tal orter och har över 15 års erfarenhet av rekrytering. Arbetsbeskrivning Som inköpsassistent arbetar du nära inköpschefen.Du agerar support till kundtjänst och säljare gällande frågor kring inköp.Du kommer att ha daglig kontakt både internt med produktion och externt med leverantörer för att hålla samtliga parter uppdaterade över status på leveranser samt innestående artiklar. Du kommer attt hålla i förhandlingar, skapa inköpsavtal, reklamationer, fakturahantering, prissättning och inventering.Det ingår även budgetansvar rörande inköp.Vem är du?Du har yrkeserfarenhet av inköp sedan tidigare.Engelska är ett krav.Som person är du noggrann, tålmodig, tillmötesgående och samarbetsvillig.Du kan ta egna initiativ för att lösa eventuella problem på bästa sätt.Vad kan vi erbjuda dig?Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kontaktperson Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan.Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010