Inköpskonsult

Inköpskonsult

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Älskar du att lösa problem och vara stöttepelaren på arbetet? Tycker du dessutom om relationsskapande och att jobba i ett globalt företag som växer? Då kan detta vara jobbet för dig!

Som Inköpskonsult på eWork är du den som stöttar linjecheferna ute hos eWorks kunder men administrativa uppgifter. Vi letar efter dig som kan se helhetsbilden och som tycker om att vara den som löser alla problem.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta ute hos någon av eWorks kunder som finns runt om i Stockholm. En stor del av rollen är att få en förståelse för kundens behov och att kunna hitta eventuella problem och lösningar som kunden behöver, både reaktivt och proaktivt. Du kommer att arbeta med att skapa kundanpassade lösningar på administrativa delar som berör både kunden och eWork.

Din profil
Du kan ha viss erfarenhet från en kundinriktad roll, försäljning, service eller rekrytering. Du är serviceinriktad och inte rädd för att "ta egna intiativ och driva på. God kommunikation, både skriftligt och muntligt på svenska och engelska är ett krav för denna roll.

För att bli framgångsrik i den här rollen tror vi att du förmodligen kontrollerar några, eller alla av nedanstående färdigheter:

- Kommunikativ
- Lagspelare
- Flexibel
- Serviceinriktad
- Nyfiken
- Bygga långsiktiga relationer

Om företaget
eWork är en av världens största konsultmäklare där eWork hjälper deras kunder att hitta rätt kompetens till deras behov. På eWork omges du av ambitiösa kollegor som gillar att göra affärer i en miljö med högt tempo där vi trivs tillsammans och ständigt utmanar oss själva och konsultmarknaden.

Känner du igen dig i våra företagsvärderingar Alert, Eager & Professional då är du förmodligen vad vi kallar en Eworker.

Ivriga – Vi är ivriga att få saker att hända – och få saker att fungera. Det är grunden för vårt arbete och ett löfte till oss själva. Att vara ivriga innebär att vi aldrig låter oss vara nöjda, utan vi strävar alltid efter att lära och förbättra oss själva.
?Professionell – Att vara professionell är att vara fullt engagerad och självständig i vårt arbete. Vi är stolta över det arbete vi gör och värdet vi tillför. Vi tar ansvar för kvaliteten i allt vi levererar.
?Alert – Vi är närvarande, ödmjuka och lyhörda i varje situation. Med nyfikenhet utforskar vi vår omgivning – vi tänker om, bearbetar om och omprioriterar när vi går.

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 30 juli 2022

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024