OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Till vår kund söker vi nu en inköps/logistikassistent. Företaget är beläget i trevliga lokaler i mellersta hamnen. Arbetsuppgifter Du ska assistera på inköps -och logistikavdelningen med avrop, inköp och allmänna logistikuppgifter. Vidare ingår att organisera frakter och genomföra inventeringar. Kvalifikationer och egenskaper Du som söker har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer. Det är meriterande om du har att du har ett tekniskt tänkande och har arbetat i affärssystemet Movex tidigare. Som person är du jordnära, orädd och ser till att saker blir gjorda. Din sociala kompetens är självklar liksom din flexibilitet och arbetsvilja. Övrigt Tjänsten skall tillträdas omgående varför vi vill ha in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200