OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Inköpssamordnare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att optimera flödet för alla inkommande begagnade bilar på Bildeves anläggningar. Du understödjer inköparna och är ett smörjmedel mellan inköp, sälj, test och internsupport och arbetar både praktiskt och administrativt för att alla inköpta begagnade bilar ska bokas rätt.
Är det dig vi söker?
Vi ser gärna att du har 2-3 års erfarenhet av bilinköp på något vis, bokning av arbete på bilar och att testa bilar eller motsvarande. Du har goda kunskaper om bilmarknaden i Sverige, ett bilintresse kan vara till din fördel. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Mycket goda kunskaper i Outlook och Microsoft och B-körkort är ett krav.
Som person är du strukturerad och kvalitetsmedveten. Du tycker om att vara effektiv och faktastyrd samtidigt som du har god prioriteringsförmåga. Du har ett hög eget driv och är resultatinriktad.
Om tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning på 6 månader med chans till förlängning. Placeringsort Helsingborg.
Ansökan
Passar detta in på dig? Då är du varm välkommen att registrera din ansökan. Urval sker löpande, så vänta inte.
Kontaktpersoner på detta företaget
Dennis Mårtensson
Ted Ekberg
Christian Törnqvist
Oscar Gustafsson