Inköpssamordnare för kommande uppdrag till Göteborg Energi!

Inköpssamordnare för kommande uppdrag till Göteborg Energi!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med inköp och administration på en av Göteborgs mest välkända arbetsplatser? Då ska du fortsätta läsa! Göteborg Energi söker nu en inköpssamordnare till deras kommande behov i verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid kommer att ha start under våren. Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta i fina moderna lokaler i Gårda i centrala Göteborg. Du arbetar under kontorstider tillsammans med ett drivet team. Du kommer att ingå i inköpsavdelningens helpdesk där du kommer att svara på frågor och löpande göra beställningar och avrop utifrån inkomna inköpsanmodan. Du kommer att kontrollera underlag och tillse att beställningar görs mot rätt avtalspart, göra en andra konkurrensutsättning med befintliga ramavtalsleverantörer. Du kommer även att kontrollera ordererkännanden och kontakta leverantörer om fel uppstår i inköpsprocessen. Andra uppgifter som kan förekomma är:

Svara på frågor från våra interna kunder och leverantörer.
Ge rådgivning och hjälp till verksamheten avseende hur systemen fungerar, hur man gör rekvisitioner, vissa fakturafrågor.
Viss utbildning, upplärning samt möten och projektarbeten.

Vem är du?
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och effektiv. Du är prestigelös och ser lösningar istället för problem. I övrigt ser vi att du har:

Minst en gymnasieutbildning inom teknik eller ekonomi.
Erfarenhet av administrativa uppgifter sen tidigare.
Goda kunskaper inom Officepaketet samt Excel.
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Om verksamheten
Göteborg Energi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad och som varje dag bidrar till en mer hållbar vardag. Bolaget är idag Sveriges största helt kommunala energibolag. De jobbar för alla göteborgare och med hela staden. Det ger dig som jobbar här möjlighet att vara en del av något större och samtidigt göra viktiga avtryck i vår stad.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2020
  • Ansök senast: 30 mars 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023