OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff är en ledande Nordisk aktör inom hantering av kundfordringar med ca 1 500 anställda. Vi tillhandahåller tjänster för fakturaadministration, påminnelse- & inkassohantering, köp av fordringar, kreditinformation och kundservice. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Lindorff Customer Services är beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och attraktiva lokaler. Vårt call-center besvarar förfrågningar från hela Norden. Tillsammans med koncernens övriga affärsområden bildar vi ett helhetskoncept där Lindorff Customer Services sköter en helt outsourcad kundservicefunktion. I Linköping är vi idag ca 90 anställda. Nu söker vi 6 st innesäljare till vårt kontor i Linköping! Arbetsbeskrivning Arbeta med våra inkassoportföljer via utgående telefonsamtal Viss mailhantering Enklare administrativa uppgifter Kvalifikationer och förutsättningar 3-årig gymnasieutbildning Minst 3 års arbetslivserfarenhet Goda kunskaper i det svenska språket Ordnad privatekonomi Som person är du Resultat- och målinriktad Prestigelös Stresstålig Noggrann Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt!