OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AddMan Sales Recruitment grundades ur ett säljbolag, av säljare för säljare. Företaget är specialiserade som expertis mot företag och organisationer som vill förbättra och förstärka sina egna eller bemannade säljavdelningar. AddMans kärna är rekryterings- och bemanningtjänster ända från innesäljare upp till managementnivå samt konsultationer kring hur säljbolag skapar vinnande interna strukturer och hur de kan effektiviseras. Arbetsbeskrivning: Arbetet sker över telefon. Din uppgift blir att sälja in kundens effektiva säljstödsverktyg(CRM). Du kommer att bearbeta kunder i hela Sverige. Du arbetar fokuserat mot deadlines och budgetar och ser detta som en självklar drivkraft i arbetet och som ett verktyg för att höja din egen prestationsförmåga. Kunden erbjuder dig: Vår kund är ett framgångsrikt och växande företag inom sin bransch. Företaget sitter i fina och ljusa lokaler i centrala Stockholm (Hötorget). Kunden har väldigt låg personalomsättning och god sammanhållning. [Grundlönen är marknadsmässig med ett tillhörande attraktivt provisionssystem. Andra förmåner som erbjuds för den anställde är friskvårdstillägg. Egenskaper och erfarenheter: .[[[[[[Ödmjuk och lyssnar på kunden .[[[[[[Är en person som arbetar strukturerat och målmedvetet. .[[[[[[Vet hur man för en professionell dialog med kunder. .[[[[[[Kan kommunicera med beslutsfattare på alla nivåer .[[[[[[Är driven och vågar ta för sig. .[[[[[[Har höga ambitioner och en positiv inställning Låter detta intressant, tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi kommer att genomföra intervjuer löpande och platsen kommer att tillsättas så fort vi funnit rätt person. Välkommen med din ansökan!