OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkompetens AB är ett företag som är specialister inom säljområdet och arbetar med rekrytering, uthyrning, utbildning och konsulting/effektivisering. Vi grundades 1998 och jobbar med att hjälpa våra kunder utveckla, förstärka och förbättra sin säljorganisation och bistår dem i deras utvecklingsprocess på säljsidan. Säljkompetens söker för kunds räkning en bra säljare som vill arbeta med försäljning av ett nytt framgångsrikt koncept, elektroniska blanketter. Du kommer att arbeta mot offentlig verksamhet och sälja in blanketter, som stöd har du ett starkt företagsnamn i ryggen.[Webbaserade blankettlösningar ligger i tiden och du har här chansen att vara del av ett framgångsrikt team. Försäljningen per telefon av dessa tjänster är relativt sett ny varpå det är viktigt att du är självgående och har erfarenhet av försäljning sedan tidigare.[ .[ För att du ska få de bästa förutsättningarna kommer du att ges en gedigen introduktion samt kontinuerlig uppföljning. Som person bör du vara energisk, seriös och driven. Du måste ha förmågan att uttrycka dig väl samt vara duktig på att läsa av kunden och dess behov. . För rätt person finns möjligheter till förlängning av uppdraget och/eller fortsatt uppdrag via Säljkompetens.