OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu nya talanger som vill vara med på resan och förändra rekryteringsbranschen med bland annat hjälp av sociala medier. Då vi kommer satsa på ett helt nytt säljteam inom bland annat sociala medier kommer det att finnas stora utvecklingsmöjligheter som account manager/produktspecialist inom online rekrytering och även stora möjligheter att påverka dina arbetsuppgifter.
En av våra viktigaste grundpelare är vår personal mår bra och trivs oerhört mycket. Vi vet att med 8 timmars arbetsdag hinner man inte med så mycket fritid som man hade önskat därför arbetar vi bara 6 timmar om dagen så du även kan må bra på din fritid!
Det enda vi kräver av dig är att du är en orädd säljare med en skön personlighet.
Är det lika naturligt för dig att starta dagen med ett givande kundsamtal som att Kalle Anka börjar klockan 15.00 på julafton? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetsuppgifter:
Du kommer i huvudsak arbeta med att kontakta nya kunder där du på ett strukturerat arbetssätt identifierar kundens behov. Din uppgift är att tillsammans med kunden ta fram den bästa lösningen för just dem.
Proaktivt arbeta med uppföljning av dina kunder som du inlett ett samarbete med för att säkerställa leveransen.
Vad erbjuder vi:
6 timmars arbetsdag
Fast månadslön + rörlig del utan tak
Motiverande säljtävlingar
Fina lokaler centralt i Hammarby Sjöstad
Vem är du?
Trivs med att arbeta i ett högt tempo
Innehar en vilja att lyckas där höga mål motiverar
Lyhörd och lätt att ta till dig nya arbetsuppgifter
Vana av att arbeta i olika digitala datasystem
God kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska
Ansök
Ansök idag då vi rekryterar löpande. Frågor? Kontakta Kristin Axelsson via e-post kristin.axelsson@hrgroupnordic.com.