Innesäljare till Auriga AB, ePayment

Arbetsbeskrivning

Innesäljare till Auriga AB, ePayment Auriga AB erbjuder olika betaltjänster, främst för kortbetalningar i butik, samt presentkortslösningar och omfattande lösningar för e-handel.Avseende e-handeln finns det en mängd olika former av betaltjänster, främst är det kort-, direkt- och fakturabetalningslösningar men även andra former av betalningar finns, t ex. e-plånböcker, online-finansiering samt mobila betalningssätt.Auriga utvecklar, producerar och levererar egna certifierade system, tjänster och produkter för effektiva affärskritiska betaltjänster.Auriga är sedan den 1 oktober 2008 en helägt dotterbolag till den danska koncernen PBS A/S. Auriga ePayment är en enhet som hanterar och utvecklar Internet- och mobila betalningar i olika former.Vi är länken mellan säljföretag och banker/finansbolag.Vår tjänst för internetbetallösningar heter Auriga ePayment och koncept för säker e-handel är en viktig del av kunskapsförmedlingen till kunder och partners.Som kundens nav i internetaffären har vi inom Auriga ePayment mycket höga krav på oss avseende transaktionsflödet och på systemets säkerhet, tillförlitlighet och tillgänglighet. Du ansvarar för .[[ [Att ta emot och besvara kundförfrågningar .[[ [Skriva offerter, prisförslag och avtal samt skicka ut och följa upp dessa .[[[ Att koordinera aktiviteter mot slutkund, internt och externt .[[[ Att se till att lösningar kan levereras vid överenskommen tidpunkt .[[[ Att säkerställa spridning av relevant information till berörda .[[ [Att tillsammans med kollegor vidareutveckla samarbetet inom Auriga gällande kundlösningar, kundprojekt, processer och systemutveckling Vi vill att du .[[ [Är representativ och bra på att uttrycka dig, både muntligt och skriftligt .[[ [Kan uttrycka Dig i tal och skrift på svenska och engelska .[[ [Är resultat och målinriktad samt flexibel .[[ [Kan medverka vid säljmöten, mässor och seminarier och även driva egna säljuppdrag till leverans samt kundvårda Vi vänder oss till dig som .[[ [Har dokumenterad erfarenhet av Innesälj/säljvana (vilket är meriterande vid ansökan) och kundleveransansvar, gärna inom betalningslösningar och/eller webblösningar .[[ [Har relevant utbildning, minst 3-årig gymnasieutbildning .[[ [Förutom svenska och engelska gärna behärskar ytterligare något språk .[[ [Har en snabb uppfattningsförmåga, är noggrann och strukturerad .[[ [Håller dina löften och infriar kundens önskemål .[[ [Tycker om att ge en bra service även i stressiga situationer .[[ [Är duktig både på att kommunicera och att dokumentera I din roll rapporterar du till den ansvarige för chefen för Sälj & Marknad inom Auriga ePayment. Uppdraget är en visstidsanställning på 1 år med möjlighet till förlängning.Uppdraget omfattas av våra certifieringskrav vilket medför att utdrag ur belastningsregistret och kreditupplysining behövs utföras innan anställning blir aktuell. Placeringsort Nacka Strand, Stockholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Auriga AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 19 maj 2010
  • Ansök senast: 28 maj 2010

Liknande jobb


24 augusti 2010

Tekniskt Säljstöd

30 juni 2010

Beredare

5 juli 2010

Proposal Manager

14 maj 2010