Innesäljare till Sollentuna

Innesäljare till Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för försäljning, älskar att göra affärer och etablera goda kundrelationer!

Har du erfarenhet av att arbeta med kakel och klinker? Vill du bli en del av ett team med kunnig och serviceinriktad personal med målet att leverera branschens bästa kundupplevelse?



Arbetsuppgifter

Som innesäljare kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvara för försäljning av ett brett sortiment av varor inom kakel, klinker och diverse inredning inom kök och badrumstillbehör.
- Sälja till både konsument- och avtalskunder för renovering eller nybyggnation.
- Ha kontakt med avtalskunder samt möta kunderna i butik för att vägleda dem i såväl nybyggnation som renovation.
- Du kommer även att möta och sälja till konsumentkunder som planerar att renovera sitt drömboende.




Kvalifikationer

För att fungera väl i rollen bör du ha minst en gymnasieutbildning. Du bör även ha minst 3 års arbetslivserfarenhet som innesäljare. God telefon- och datorvana samt förmåga att kunna hantera affärssystem är också ett plus. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom samma bransch.



Personliga egenskaper

Vi söker efter en serviceinriktad och affärsmässig person som också är plikttrogen och ansvarsfull. Som person är du vidare lugn, trygg och har sinne för humor. Du har god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbetar bra självständigt. Egenskaper som noggrannhet likväl som god kommunikativ och pedagogisk förmåga är viktiga när det kommer in kunder som kanske inte kan eller riktigt vet vad de vill ha.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kund om båda parter så önskar




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell på claudia.klingsell@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.


OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2020
  • Ansök senast: 9 augusti 2020

Liknande jobb


Få Säljjobb Direkt

Få Säljjobb Direkt

16 maj 2024

Få Säljjobb Direkt

Få Säljjobb Direkt

16 maj 2024

Få Säljjobb Direkt

Få Säljjobb Direkt

16 maj 2024

Få Säljjobb Direkt

Få Säljjobb Direkt

16 maj 2024